dinsdag 21 juli 2015

Tiende chemo 20 juni 2015

Gisteren heb ik voor de laatste maal de combinatie carboplatinum met taxol gekregen. En daar ben ik niet rouwig om vermits deze combinatie me toch wel het meeste ellende bezorgt. Misselijk gedurende een aantal dagen en een pak minder energie. 
Gelukkig was het vorige week een hele goede week. Ik heb zelfs niets geschreven over de vorige sessie omdat er niet veel te vertellen was. Het ziek zijn is helemaal voorbij op een klein kuchje hier en daar na.  Het was alsof alles gewoon normaal was. Tweemaal bbq gedaan, gefietst, kubb-toernooi gespeeld, tweemaal naar de film geweest, shoppen in Hasselt, in Leuven...
 Omdat ik me zo goed voelde vorige week heb ik boven op de zolder vanalles geïnstalleerd om me bezig te houden overdag. Ik ben dan ook bijna elke dag bezig geweest in mijn 'atelier'. 
Misschien begint het te wennen, dat thuis zijn. Het helpt ook wel om te weten dat we nu over de helft zijn met de therapie. Als alles vlot verloopt is 21 september de laatste chemo. 

Stiekem tel ik de dagen af. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten