dinsdag 16 juni 2015

Vijfde chemo 15 juni 2015

Gisteren mocht ik dan eindelijk nummer 5  gaan halen, na een weekje recupereren stonden mijn bloedwaarden terug goed. Spijtig genoeg was het gisteren de langste chemodag tot nu toe. Ik was al om 7u opgestaan samen met K. en moest om 10u in het ziekenhuis zijn. Om 15u hing er nog steeds geen zakje chemo aan, toen ben ik maar eens voorzichtig gaan polsen waarom het zolang duurde. Een kwartier later was het zakje er, het lag op de verkeerde dienst. Zucht. 
Gelukkig was er op de middag wat afleiding van de collega's die me kwamen volproppen met koekjes en taart en aardbeien. Mmm :)
We waren rond 17u eindelijk thuis. Doodmoe was ik, met echte mega wallen onder mijn ogen. Ik ben boven mijn schoenen en kleren gaan uittrekken en ben in de zetel gecrasht. Uit luiheid hebben we dan maar pizza besteld en de rest van de avond doorgebracht voor de tv. Kan deugd doen!

Vorige week was een hele leuke week, ik was chemovrij maar dat verschil voelde ik niet zo. Ik heb wat tandvleespijntjes gehad waarvoor ik nu parodontax tandpasta heb gekocht. Werkt heel goed maar smaakt DEGOUTANT. Net een kruidige zoutpasta. Ook nog 2 flinke bloedneuzen gehad door bloedkorstkes in mijn neus die altijd barsten maar waarvoor ik nu neuszalf heb gekregen. 
De week ging goed vooruit door elke dag iets te plannen. Woensdag heel de namiddag met mijn zuster bij de grootouders geweest. Waar ons tof nichteke ook was ;) 
Donderdag voor mijn proefkapsel en proefmake-up geweest bij de visagiste. (Het gaat er goed uitzien zaterdag mannekes)
En de vrijdag mocht ik genieten van een schoonheidsbehandeling op mijn werk. 
Dat was zaaaalig. En ik heb recht op 6 gratis beurten! Dat gaan we nog doen!

Vandaag voel ik me weer normaal, uitgeslapen en fit. Het wordt een drukke week want er is nog vanalles te doen voor zaterdag maar ik heb er zin in! 
Ik heb vandaag de keukenmuren zelfs nog eens een laagje verf gegeven zodat ons huisje tiptop in orde is. 

Morgen nog de laatste details afwerken ivm decoratie, dan donderdag de tuin opruimen, en vrijdag brengen we alles naar de zaal en gaan we de tafels klaarzetten. Daarna gaan we elk ergens anders slapen. 
En dan is het zaterdag de grote dag, na anderhalf jaar verloofd te zijn worden we dan man en vrouw :) 

Geen chemo of kanker die dat in de weg zal staan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten