dinsdag 23 juni 2015

Zesde chemo 22 juni 2015 en het huwelijksbootje.

Gisteren kreeg ik zonder problemen de zesde chemo. Het was de eerste keer dat alles zo vlot ging. Misschien wouden ze het goedmaken voor vorige week. Alleszins waren we om 14.30u al naar huis. 
Mijn bloedwaarden waren goed, behalve mijn bloedplaatjes die stonden wat laag. 
Dat merk ik ook aan de blauwe plekken en bloedneuzen. Hopelijk zijn ze er tegen volgende week weer wat bovenop. 
Het beste nieuws van de dag kreeg ik van de professor, ik had haar gevraagd hoelang het nog duurt eer ik de uitslag heb van de genetische test. Ze keek het voor me na en wist me te vertellen dat alles negatief is. Ik heb dus geen genmutatie! Dat is super nieuws want dat wil zeggen dat de borstjes mogen blijven :) de operatie zal alleen plaatselijk zijn. 
Het is ook goed nieuws voor al mijn vrouwelijke familieleden. Ze hoeven zich geen zorgen te maken over een verhoogde kans op borstkanker. Ook moet ik me geen zorgen maken om iets door te geven aan mijn kinderen. 

Voorts was de week superdruk, zaterdag ben ik namelijk in het huwelijk getreden met mijn beste knapste vriendje. 
We zijn nu officieel man en vrouw. 
Het was een geweldig feest maar zo snel voorbij. Een jaar en half voorbereiden en 'knip' het is voorbij.  Ik wou dat ik het nog eens opnieuw kon doen. 
Ik ben heel gelukkig en blij dat ik me goed voelde zaterdag, ik vergat die dag al mijn borstkanker zorgen. En ik ben ook dankbaar dat de weergoden een mooie inspanning hebben geleverd die dag. 
Hopelijk een vlotte week deze week zodat we nog wat kunnen nagenieten op de trouwwolk, van alle ervaringen, foto's en cadeautjes. 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten