woensdag 27 mei 2015

Haaruitval

Elke dag wanneer er haren meekomen nadat ik mijn haar heb geborsteld ben ik een beetje bang, zou het al begonnen zijn? 
Gisterenochtend voor ik in de douche ging had ik een paar haren vast, en toen ik mijn handen over mijn staart liet gaan had ik weer een zestal haren vast. 
Na het douchen en tijdens het drogen van mijn haar bleven de haren komen wanneer ik over mijn haren ging.
Vandaag is het begonnen, bijna 3 weken na de eerste chemo, ik kan elke keer wel 10 haren meenemen. Ik riep K en zei dat het begonnen was wijzend op mijn haren in de wasbak. 
Het was een emotioneel moment, ik probeerde mijn tranen te bedwingen, want dit is maar haar. 
Ik denk dat het vooral de schok was om voor het eerst een bijwerking te zien, vanaf nu is het wel zeker dat er geen water in die infusen zit.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten