woensdag 27 mei 2015

Tweede keer chemo 18 mei 2015

Vandaag voor de tweede maal chemo, vandaag slechts een product, taxol.
Ik ben alleen gekomen, weer met de bus, dat gaat me goed af. Later komt K me wel halen om naar huis te gaan.
Deze keer heb ik minder geluk, de poort geeft geen bloed, pff. Er wordt alvast bloed genomen langs mijn arm en ik moet een foto laten nemen van de thorax om te controleren of de tip van de katheter wel ok zit.
Op radiologie wacht ik langer dan ik geduld heb, ik wil gewoon dat zakje chemo en klaar.
Gelukkig blijkt na een uur en half dat de katheter prima zit. Waarschijnlijk had er zich wat stollingsmateriaal rond de katheter gevormd. Na een zakje met oplosmiddel is hij terug open en kan de chemo er in.
Dit gaat vlot en om 16u zijn we weer naar huis.

De week verloopt vlot. Ik voel er niets van en als ik iets voel is dat zo vaag dat ik het niet met zekerheid kan linken aan de chemo. De dagen zijn wel lang en saai, ik heb het soms moeilijk om me zinvol bezig te houden, alles lijkt zo nutteloos en waarom zou ik het vandaag doen als het morgen ook nog kan. Het is een verraderlijke gedachtengang waar ik snel in kan belanden, gelukkig is K er en kijk ik er elke dag naar uit als hij thuiskomt van zijn werk.
Ik kijk uit naar zaterdag want dan ga ik mijn vrijgezellen vieren. Lekker eten en drinken en wie weet goed feesten :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten