vrijdag 29 mei 2015

Een korte coupe

Ik verlies meer haar dan de 2 katten die hier rondlopen.
Omdat het lange haren zijn is dit niet zo prettig, daarom ben ik vandaag naar de kapper geweest.
Een maand geleden ongeveer heb ik mijn haar daar laten kleuren, de kapsters herkenden me nog.
Dat was wel fijn, ze wisten al waarom ik daar terug stond.
Tijdens het wassen en kammen kon ik alleen maar denken, als ze zo verder kamt staat er straks niets meer op. Al die haren die loskwamen, genoeg om de leidingen te verstoppen.
Na het knippen keek ik nog even naar de grond, dag haren.
Allemaal waren ze zo lief daar, ze wouden me bijna knuffelen. Van de bazin kreeg ik tips en ze raadde me zelfs een voedingssupplement aan.
Toen ik buiten de straat opliep met mijn nieuw kapseltje werd ik aangesproken door een mevrouw, dat ik een heel mooi jasje aanheb. Alle zeg, ik zie er precies goed uit.



Stiekem ben ik wel benieuwd hoe ik ga staan met een kaal hoofd, ik hoop dat er daar nergens een lelijke moedervlek of zoiets zit. Ik denk dat ik gewoon heel hard op Sinead O'Connor lijk.

1 opmerking: